VOORWOORD

 

TRENDS VAN GROEI EN CONTINU ONTWIKKELEN
DataByte zet de groei van de afgelopen jaren succesvol voort. Hier zijn we enorm trots op! Met de groei bedoel ik niet alleen de groei in financiële zin en de prachtige nieuwe klanten die we hebben mogen verwelkomen, maar zeker ook de verdere persoonlijke groei die we als DataByters hebben doorgemaakt. Onze focus is en blijft om  ondernemers te helpen om succesvol te zijn en hun bedrijfsdoelen te realiseren. Hiervoor zullen we onszelf ook continu moeten blijven ontwikkelen.

 

SUCCESVOL DIGITALISEREN IS MENSENWERK
Meer dan andere jaren zien we in de markt een aantrekkende economie waarbij de mate van digitalisering steeds meer het succes van ondernemingen bepaalt. Ook zien we dat de focus van een technologische insteek verder verschuift naar een functionele vraagstelling, regievoering over verschillende domeinen belangrijker wordt en veiligheid van data van primair belang is. Daarnaast wordt de nadruk vooral gelegd op het feit
dat de ‘fit’ die je met elkaar hebt, bepalend is voor een succesvolle samenwerking. In deze tijd van digitale transformatie lijkt de menselijke factor van minder groot belang, maar niets is minder waar. Succesvol transformeren wordt voor driekwart bepaald door sociale vaardigheden die ingezet worden en slechts voor een kwart bepaald door technologische mogelijkheden.

 

DOELEN VAN KLANTEN DOORGRONDEN
Echte co-creatie, en daarmee het realiseren van relevante oplossingen, komt door een goede samenwerking tot stand. Een efficiënte organisatie is belangrijk, maar een organisatie die zich goed kan aanpassen aan de veranderende marktomstandigheden is nog veel waardevoller. Daarnaast zien we dat ‘communiceren met de omgeving’ steeds meer over gaat naar ‘echt verbinding maken en impact hebben op deze omgeving’. In digitale transformatie staat hiermee de mens volledig centraal. Dit is ook de reden waarom we continu zoeken naar methodieken om doelen van onze klanten echt te doorgronden en daardoor met de best passende oplossingen te komen. Na de  succesvolle introducties van onze GRIP-methodiek en de Solution Design Workshop hebben we nu Impact Mapping ingevoerd. Hiermee kunnen we voor onze klanten een juiste vertaling maken van visie en bedrijfsdoelen naar relevante oplossingen.

 

Tevens zijn we met ons IT Security Maturity model maximaal in staat onze klanten te  ondersteunen van moment van beleidsvorming, implementatie van de oplossing tot en met het continu kunnen aantonen ‘in control’ te zijn door middel van de door ons  ontwikkelde tooling. 

Ook investeren we fors in vormgeving van onze moderne werkplek, waarbij we de eindgebruiker nog centraler kunnen zetten en hem een maximaal veilige omgeving bieden zonder dat dit ten koste gaat van gebruiksgemak en de benodigde  functionaliteiten.

 

KWALITEIT VAN ONZE DIENSTVERLENING
Sinds juli 2018 zijn we ook ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. Hiermee bewijzen we dat we een systematische beheer-aanpak hanteren in het beveiligen van de belangrijke bedrijfsinformatie. We zijn altijd overtuigd geweest van de kwaliteit van onze dienstverlening, maar hebben hiermee het bewijs in handen. Nu zullen we, naast het continueren van deze certificering, ons toeleggen op het behalen van de ISAE 3402 certificering.


FOCUS OP VERNIEUWING EN VERBETERING
Trots ben ik ook op de groei die onze collega’s blijven doormaken. We stellen elkaar en onszelf elke dag de vraag: “Hoe kunnen we iets de volgende keer nog beter doen?” Deze drive zorgt ervoor dat we continu focus hebben op vernieuwing en verbetering waardoor we onze dienstverlening blijven optimaliseren en innoveren.


2018; EEN PERSOONLIJKE NOOT

Persoonlijk was 2018 voor mij een bijzonder jaar vanwege mijn start in juni bij DataByte. De onderlinge betrokkenheid, klantgerichtheid van onze collega’s en de intensieve relaties met onze klanten maken mij elke dag weer enthousiast en trots om onderdeel te zijn van het DataByte team.
Graag wil ik al onze klanten bedanken voor het vertrouwen en de loyaliteit die we het afgelopen jaar hebben mogen ontvangen in onze organisatie en onze collega’s. In 2019 zal de digitale revolutie zich verder voortzetten en zullen wij onszelf blijven uitdagen om morgen weer ietsje beter te zijn dan vandaag. Graag zijn wij u weer van dienst om u te ondersteunen met de nieuwe uitdagingen die gaan komen!


Heel veel leesplezier toegewenst!
Bart van Nijnatten, sales en marketing directeur

 

Voorwoord

 
2/14
Klik op het menu voor inhoud en andere functies.

Gebruik de pijlen aan de zijkant om door het magazine te bladeren.
Loading ...