Kernwaarden

Hoe dragen onze kernwaarden bij aan het succes van onze klanten? 

1  Initiatief nemen 


2  Eerlijk en oprecht 


3  Betrokken


4 Blijven ontwikkelen 


5  Collectief willen winnen


6  Trots op elkaar 



 

Initiatief nemen

 

Wij lopen voorop. We zijn een gids voor onze klanten, waarbij wij adviseren in het maken van de juiste keuzes. Of dit gaat om een kans of een uitdaging, we signaleren proactief. Onze oplossingen zorgen dat onze klanten zich kunnen verbeteren en innoveren. Door voorop te lopen en ons te verdiepen in de branche van onze klant, kunnen wij op ieder moment adviseren over de volgende stap. We voelen ons verantwoordelijk om daadkracht en lef te tonen, en doelgericht te handelen. Uitdagingen zien wij als kansen om onszelf te ontwikkelen en verbeteren. Deze gaan wij dus niet uit de weg, maar pakken wij met beide handen aan.

 


 

Eerlijk en oprecht

 

Wij doen wat we beloven. Transparantie en betrouwbaarheid zijn bij ons vanzelfsprekendheden. Terecht, natuurlijk. Onze trouwe en loyale klanten verwachten dat we open en eerlijk zijn over onze sterktes en zwaktes. Wij scheppen eerlijke en heldere verwachtingen en zoeken samen met de klant continu naar feedback. Dit doen we in en rondom hun organisatie, zodat zij ICT kunnen gebruiken om te verbeteren en innoveren.


34% van onze klanten, zijn al langer dan 10 jaar trouwe klant.
55% al langer dan 5 jaar! Eerlijk en oprecht, zorgt voor trouwe en loyale klanten.


 

Betrokken

 

Wij tonen interesse in de dromen, uitdagingen en ambities van onze klanten en collega’s. Door betrokkenheid te tonen en het échte gesprek aan te gaan, delen klanten en collega’s meer. Dit zorgt voor verbondenheid en commitment. Het zorgt voor dat stapje extra wat het verschil maakt. In een project bepalen we samen met de klant de route, en gaan we die berg op! Engineers worden collega’s van de klant, waardoor echte relaties worden 
opgebouwd.

 

 ‘’Roy werd echt gezien als een volwaardig teamlid van Promic! Vragen rondom Navision etc., kwamen al snel ook bij hem terecht! Roy heeft er zelf veel aan gedaan om zichzelf echt één te maken met de groep. Om alles te horen en te weten wat er speelt.’’
Rob Vereijken (Promic)


 

 Blijven ontwikkelen

 

Wij lopen voorop en kijken vooruit. Wij geven helder advies over de volgende stap van onze klanten. Dit vraagt van ons dat we altijd blijven ontwikkelen en verbeteren. Wij stellen elkaar, en onszelf elke dag de vraag: ‘’Hoe kunnen wij dit de volgende keer beter doen?’’. Deze drive om te vernieuwen en verbeteren zorgt voor groei. Naast vooruitkijken en trends volgen, zien we blijven ontwikkelen ook als kennis delen. Met collega’s en klanten. Hierdoor
verbeteren en innoveren wij onze dienstverlening continu. Samen maken wij onze producten en diensten beter.

 

2% van onze jaarlijkse omzet investeren wij in de ontwikkeling van onze collega’s. Zowel op zakelijk als persoonlijk gebied. Dit komt neer op zo’n 5.800 uur per jaar!


 

 Collectief willen winnen

 

Wij gaan voor succes, samen met onze klanten. Dit lukt alleen als we het maximale uit onszelf, onze collega’s en onze klanten halen. Wij winnen niet alleen. Sterker nog, dit is onmogelijk. Onze diensten en producten krijgen meer waarde door een combinatie van input en feedback van klanten en collega’s. Hoe sterker de samenwerking tussen het team en de klant is, hoe slimmer onze oplossingen en hoe beter onze adviezen.


Trots op elkaar 

 

(Positieve) feedback vinden we fantastisch! Klanttevredenheidsonderzoeken en referenties nemen we onder de loep en trots vieren we successen met elkaar. Wij zijn trots dat we onze klanten succesvol maken en samen met hen verbeteren en innoveren. Trots dat we voorop lopen en ons als organisatie en individu continu blijven ontwikkelen. Kortom, we zijn trots op alle kernwaarden die ons uniek maken! 

 

30% van onze nieuwe klanten komen via huidige klanten of partners. Trots op elkaar gaat verder. Samen gaan we verder!

Kernwaarden

 
10/14
Klik op het menu voor inhoud en andere functies.

Gebruik de pijlen aan de zijkant om door het magazine te bladeren.
Loading ...