kort artikel_39

Diensten koppelen aan bedrijfsdoelen dankzij impact mapping

Impact mapping is een tool om in één sessie de doelen, vraagstukken en toekomstvisie te bepalen voor een organisatie, project of plan. We gebruiken hiervoor de bekende, gekleurde, post-its. Nadia Aarts, onze Organisatie en Proces Developer, heeft impact mapping op meerdere afdelingen binnen DataByte geïntroduceerd. In 2018 begon zij ook bij klanten impact mapping te gebruiken met als doel: De klantverwachtingen beter laten aansluiten bij ons aanbod.

Hoe dragen onze kernwaarden bij aan het succes van onze klanten?

Samen werken wij aan ons hoogste doel: onze klanten succesvol maken. Wij helpen de dromen en ambities van onze klanten waar te maken. Hoe we dit doen? Proactief en dicht bij de klant. Zij bepalen het tempo, samen bepalen we de route! 

kort artikel_40

Kort artikel

Klik op het menu voor inhoud en andere functies.

Gebruik de pijlen aan de zijkant om door het magazine te bladeren.
Loading ...